1 Didem Madak / Ah'lar Ağacı

3 Haziran 2015



Didem Madak ... Yüreğime öyle sağlam dokunuyor ki onun şiirleri; ona dokunan ne varsa dokunsun istemiş sanki bütün yüreklere! Bazıları onunla birlikte gitmiş, erken göçtüğü o diyarlara... 

3 şiir kitabı bırakmış geride; defalarca okuduğum ve her defasında derin AH lar çektiğim!

Ve tanışmadıysanız onunla hala,hala onun AH lar Ağacı'na bir AH da siz bırakmadıysanız;
AH larla dolu olan kalbinizin yalnız olmadığını hissettirecek o kitapları alın ve okuyun mutlaka... 

.............................................
Bir zamanlar meydan okumak isterdim.
Kaç meydanını okudum da bu hayatın.
Yalnızca iki harfini öğrendim:
A
H!

Ah benim nergis kokulu cehaletim...
Ruj lekeleri bıraktın bardaklarda
Anlatmak isterdin kendini durmadan
Bir bardağa bile olsa.
Ne diyecektin, ne söyleyecektin
Şairlerin şahı olsan,
Bir AH’dan başka.
Ah benim nergis kokulu cehaletim
Bana yıllarca, bunca sözü boşa söylettin.
AH!

Güçlü bir el silkeledi beni sonra
Sanırım tanrının eliydi,
Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan,
Çok şey geçmiş gibi başımdan
Ah dedim sonra,
Ah!

İç ses, diye söylendim.
Gel!
Ahlar ağacından sen de biraz meyve topla.

Vasiyetimdir:
Bin ahımın hakkı toprağa kalsın...
 
Didem Madak


1 yorum:

  1. Çok etkileyici hem şiir hemde kitabın adı. Mutlaka okuyacağım merak ettim Sevgilerimle (www.apaydindunyam.blogspot.com.tr)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...