0 Senden Sonra

23 Mart 2015

           Sevdadan yana söylenen onca sözden sonra,bilirim yetmez hiçbir dilde hiçbir kelimem...Sana dair ne varsa aklımda sığmaz hiç bir anı,taşar çarpar her yana .Yürüdüğüm sokaklara,dinlediğim şarkılara,okuduğum kitaplara,izlediğim filmlere,dumanı tüten kahveme ve hatta izlediğim futbol maçlarına bile yansır,ne yapsam gelir de acıtıverir canımı.
           
           Bilirim kaç tane yol varsa sana uzanan,hiç biri getirmez bana seni!Koşa koşa da gitsem o yollardan,arabama da atlasam,uçaklara binip denizler okyanuslar da aşsam ve hatta kuş da olup uçsam...kırar o yokluk kanatlarımı,ne yaparsam yapayım bulamam seni!


           



           Şimdilerde uğultulu bir sessizlikle,karanlık dipsiz bir kuyunun sonsuzluğuna düşürüyor beni yokluğun.Gidişinden bu yana koyamadım adını hiç bir duygunun,kokusunu alamadım hiçbir çiçeğin,dokunamadım yağmura ve hep acı verdi artık; o çok sevdiğim akşam güneşi...Hiç bir veda acıtmadı canımı böyle ve hiç bir bakış kazınmadı aklıma o son bakıştan sonra.

           Sonra.....sonrası olmadı işte yarım kalan onca şeyin,sonrası kalmadı ömrümde ömre değer hiçbir şeyin!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...