4 Bir Kutu...Bin Mutluluk...

27 Nisan 2015

Bugün sizlerle öyle güzel bir şey paylaşacağım ki;kitapsever olan herkes bayılacak :) En az kitaplarım kadar sevdiğim ve onlara sığındığım gibi sğındığım bir dosta sahibim ben..Biz birbirimize kitaplar armağan eder,yeni çıkan kitaplardan ve kitaplara dair herşeyden birbirimizi haberdar eder,kitapları en vefalı dost bilir ve onlarsız asla yapamayız!

Şimdi ayrı şehirlerde,iki güzel kitap kurduyuz :)Ve mesafelerin güzel olan hiçbir şeye engel olamayacağını kanıtlamak istercesine süper bir şey başlattık aramızda... 

Her ayın belirlediğimiz bir gününde,birbirimize bir kutu gönderiyoruz ve bu kutunun içinde kitap ve kitaba yakışan ne varsa yer alıyor :) Yani; ufacık şeylerin bir araya gelip,kocaman mutluluklar sevinçler yarattığı bir kutu olmuş oluyor ve o heyecanlı bekleyiş,paketi açtığınızda karşılaştığınız güzel armağanlar,ayın bir günü bile olsa doyasıya mutlu olmanızı sağlayıp renk katıyor hayatınıza :) Bizde öyle oldu ve kitap okumayı seven herkes için de muhteşem bir akım olacağına eminim :))

Şimdi siz de kendiniz gibi; kitapları çokça seven,şiir yürekli bir dostunuzla böyle güzel bir kapı açın birbirinize...Hayatınızı daha anlamlı bir hale getirin böylelikle ;)

İşte benim ilk paketimden çıkanlar.... 















O çok sevdiğimin de söylediği gibi... Biz ömrü kitap,yüreği şiir misali kızlarız, bizi kitap arasına koyup saklamalı .. :)




4 yorum:

  1. Çok mantıklıymış cok tatlı bı eyecan olsa gerek;) Mumluklarada bayıldım acaba nerden almıslar ?:)

    YanıtlaSil
  2. Yaa çok güzel. Kıskandım mı ne :D

    YanıtlaSil
  3. Nasıl da herşeyin bir arada olduğu bir blog :) Memnun oldum bana da beklerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...