4 Küçük Mucizeler Dükkanı

19 Nisan 2015

        2011 Ağustos...En çok satanlar listesinin en başında ve New York Bestseller arasında
yerini çoktan almış bir kitap: KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI - Debbie Macomber
            Çook oldu belki ama hala okumayanlarımız olduğunu tahmin ediyorum.Ayrıca okumadıysanız bir an önce başlamalısınız çünkü seri hızlı bir şekilde devam ediyor ;) 
             2011 kasım...mucizelere en çok ihtiyacım olduğu zamanlardı ve bir mucize için dua ederken rastladım bu kitaba,harika bir kitapsever olan çok sevdiğim bir ablam tanıştırdı beni KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI yla.Ve başladım okumaya...Mucizelere ve yaşanan zor zamanlarla  mutlaka baş edebileceğime öyle çok inandırdı ki beni bu kitap!
            Hayatı neredeyse alt üst olmuş 4 kadın ve bu farklı kişilik ve hayatların bir noktada buluşması,bir araya gelişi...Kurdukları dostluklar ve yaşadıkları mucizeler.Öyle güzel bir anlatım var ki;inanın okurken içiniz ısınacak ve şüphesiz katılacaksınız aralarına,her birinde bir parçanızı bulacaksınız.


Çok şey öğreneceksiniz ve öğrendiklerinizi uygulamak için sabırsızlanacaksınız...hatta örgü örmeye başlayacaksınız :) Evet çok ciddiyim;gidip renkli yumaklar alacak ve hevesle örgü örmeyi öğreneceksiniz ama asıl olan; örgü örmekle sabrı öğretecek size Debbie Macomber.Yazarımız gerçek hayatta da bir iplik dükkanına sahip,buradan hareketle romanını yazmaya başlıyor zaten...ve KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI  dünyada 140 milyondan fazla satıyor.


Kadınların o güçlü güzel yüreklerine bir kez daha tanık olacaksınız,ne kadar şanslı olduğunuzu,yaşadığınız onca acının bir karşılığı ve anlamı olduğunu,kurduğunuz gerçek dostlukların hayatın her kötü anında yanı başınızda nasıl da yürekli durduğunu,örgü örerken ilmek ilmek sabırla;bu hayatta da öyle sabırla bekleyebilmenin size ne çok şey kazandıracağını,iplikler ilmeklerle nasıl hayat buluyorsa yaşanan acı ve ettiğiniz sabrın da hayatınızda çok büyük mucizeler yaratacağını anlayacaksınız!
Hadi eğer hala okumadıysanız bir an önce alıp çıkın o güzel yolculuğa...Bitmeyecek çünkü;seri tüm hızıyla devam ediyor ve öldü sandığınız duygularınız serinin her kitabıyla yeniden hayat buluyor!Yapamam dediğiniz ne varsa -bir bakmışsınız- yapmaya hazırlanıyorsunuz!
Ve iddia ediyorum; bu kitabı elinizden bırakamayacaksınız,Debbie Macomber'in bütün kitaplarını ve KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI serisini aynı heyecan,sıcaklık ve susamışlıkla okuyacaksınız!


HEPİMİZ İNANMAK İSTERİZ MUCİZELERE...AMA İNANCIMIZ BÜTÜN ACILARIN ALTINDA EZİLİP KALMIŞTIR...İŞTE ŞİMDİ ; ONU SIKIŞIP KALDIĞI YERDEN ÇIKARMA ZAMANI !!!



4 yorum:

  1. Bende okudum onu. Çok sıcak bir hikaye ya. Çok atraksiyonu yok ama çekiyor işte içine :D Bu arada görseller çok güzel yaa :D

    YanıtlaSil
  2. 3 ya da 4 kitabını okudum , iyi ve bestseller yazıyor hatun , bir de sürekli mutlu bitiriyor ve beni her defasında azcık hüzün de olsaydı keşke dedirtiyor, neyse , keyifli okunacak , umut dolu güzel kitaplar , keyifle okuyun , bu arada blogunuz hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
  3. Görüşleriniz ve ziyaretinizden dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...