0 Unutma Beni ...

21 Nisan 2015

Avuçlarım kanıyor sevgilim; tıpkı düşlerim gibi.... Nasıl hevessiz nasıl öylesine yaşıyorum bilemezsin!Söylesem duyamaz,çağırsam gelemezsin.Yokluk denilen bu kahrediş öyle yakar ki canımı;geriye nasıl kalır böyle sağlam,aklım almaz!Sayılı dedikleri şu nefesleri sayarım sayarım bitmez....

Günler hiç aydınlanmaz gönlümün kıyısında,geceler bilirim ben yalnızca; o son bakışından bu yana.Geceler bilirim kahkahalarla geçirdiğim her günün sonunda gizlice yastığımı ıslatan,geceler bilirim kabuslarla soluk soluğa kaldığım ve geceler bilirim;sabahları sana uyanamadığım!

Ömrümün en deli,ömrümün en güzel,ömrümün en aşk dolu zamanlarını koyar bavula,terk ederim bu şehri,o ıslak gecelerden birinde...Bütün gemileri yaktığımı sanar da herkes,bilemezler yakılıp yıkılan gönlümün enkazının,gemilerden ağır olduğunu!

 Şimdi çalan şu şarkıyı bilirim bir de; bana bıraktığın....

''Bitmek bilmez kapkaranlık geceler boyunca
  Unutma beni,unutama beni
  Ayrılığın acısını kalbinde duyunca
  Unutma beni,unutama beni
  Sevişirken,öpüşürken,yapayalnız dolaşırken,unutmaya çalışırken...
  Unutama beni....unutama beni ! ''

Belli ki bilerek gittin yaşayacağım ne varsa, belli ki o son bakış bu yüzden yaktı canımı söküp alırcasına, belli ki bu yüzden hiç unutamayacak kadar sevdirdin kendini; asla unutmak istemeyecek kadar! 

Öyleyse... Sen de unutma; unutama beni !


                             


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...