0 Kahve & Kitap İkilisine Çok Yakışacak :)

8 Nisan 2015



Ve hem kendimizi hem de sevdiklerimizi şımartmanın en güzel,en süslü,en farklı ve anlamlı yollarından biri daha :) 


Bu şirin mi şirin,süslü mü süslü tepsilerden birine sahip oldum ben hemen.Siz de kaçırmayın ve hem sevdiklerinize hem de kendinize bu güzel tepsilerde sıcacık kahveler ikram edin...






En güzel yanlarından bir tanesi isme özel de hazırlanabilmesi :)

E bize de kitap okurken kahve keyfi de yapmak için bahane lazım zaten :) O halde keyif saatlerinizi,keyif tepsilerinizle bütünleştirebilirsiniz....





















Laa Organizasyon bu işte gerçekten usta.
Birçok tasarım ve modellere oradan erişebilir,isminize ve tarzınıza özel siparişler verebilirsiniz.
































          Yalnızca evimizde değil,sahip olduğunuz kurumun-şirketin ismine özel tasarımlarla ofisinizde de şık sunumlar sağlayabilirsiniz. Laa Organizasyon'a bu güzel tepsileri ve ilerleyen günlerde de kesinlikle paylaşacağım birbirinden özel ve şık ürünleri için İnstgram ve Facebook hesaplarından ulaşabilirsiniz...

           Ben şimdi güzel bir kahve yapıp,sunmaktan keyif duyduğum tepsimle; kitap okumaya  gidiyorum ;)





                                             Hadi geç kalmayın,sizi de bekliyorum....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...