0 Uzanamaz Sana Elim...

18 Nisan 2015

Sevinçten bile olsa ağlamana dayanamazken ben...nasıl da incitir,ağlatırlar seni sevdiğim? Canım yanar da yanar böyle zamanlarda. Gitti...Unuttu...Bitti deme sakın,yanarım! Bilirsin gezegenler bile olsa aramızda;yine sever,yine izler,yine doyamaz,yine kıyamam sana... 

Sormadılar sevgilim... Yoksa canımı çekip alsınlar,beni senden koparsınlar ister miydim ben? Karanlıklara koyup gittim seni biliyorum,burda her taraf aydınlık ama yüreğim katran karası gecelere gebe senden uzakta. 

Şimdi açmış dinliyorsun yine o şarkıyı...biliyorum canını nasıl yaktığını bütün şarkıların!Yalvarırım sesin öyle yorgun çıkmasın,bakmasın gözlerin öyle dargın öyle bıkkın. 

Ah uzanabilse sana elim, değse gözlerim yine gözlerine, son bir şans verseler sevgilim...son defa sarılsam da sana öyle ölsem! Ölsem dediğin her anın üstünü çizsem ve sana cennet bahçelerinden çiçekler getirsem... 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...