4 Pulbiber Mahallesi

28 Nisan 2015

Benim güzel armağanlarım ve gönlüme en çok yakışanlarım!

Öyle etkilenerek okudum ki her bir satırı...Ölüm dendi mi kesilir zaten nefesim,soğukluğu gibi buz tutar her yanım! Hele ki ölmüş ve aslında ölüm kelimesinin hiç yakışmadığı insanlardan geriye kalanları okumak; yaşamak denilen o dolu duyguları bomboş kılar yüreğimde!

Şimdi sevgili Didem Madak' ın ölmeden önce yazdığı son şiirden yaptığım bir alıntıyı sunarak,şiddetle tavsiye ediyorum bu kitabı...


''Doğdum,doğurdum
Bir insan nasıl ölüyor gördüm
Ve hayatta kalmanın yanında
İnandım şiir bir gevezelikti
Şimdi 128 harfli bir şiir var karnımda
Satırlar artık bomboş
Karnımda hissiz bir şiir var
İçimde durmadan bölünen şiirler
Birlikte yol alacağımız şiirler
Birlikte unutulacağımız şiirler
Hiç borcu olmayan şiirler
Ve bu yüzden çok acıyan şiirler
Acı aniden diner,yağmurun dindiği gibi
Bazen sadece Tanrı öyle istediğinden
Sadece bir mağarada resim çizerim belki
Rüyaların büyük harfle başladığı bir ülkede
Üstümden kaldırılmış bir ölü var
Ahbap,senin istediğin o mu? ''



4 yorum:

  1. Rüyaların büyük harfle başladığı bir ülkede...çok güzel gerçekten de

    YanıtlaSil
  2. Didem Madak'ı çok severim ama bu kitabını okumamıştım,en kısa zamanda okuyacağım.Blogunu çok beğeniyorum bu arada,insana huzur veren resimlerini de:))Mutlu kal^^

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim ☺️ ziyaretlerinize layıkıyla ev sahipliği yapabiliyorsam ne mutlu bana 🙏🏻

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller. Dostum benim istediğim o :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...