4 Deli Çocuğun Güncesi

23 Nisan 2015


'' Mesela bu havalarda bol bol Didem Madak okuyacaksın,salepin gözüne vuracaksın,Modigliani'nin fon müziklerini dinleyeceksin.Yaşamını nasıl yitirdiysen bulacaksın onu,başka şeylere vereceksin kendini...Çiçeğin tohumuna,hiçliğe ya da bir serüvene...

Mesela bu havalarda mutlu sonları düşünmeyeceksin,mutlu anları düşüneceksin.Kim bağışlayacak beni demeyeceksin,alışacaksın yalnızlığa,saklanmayacaksın korktuklarından...Yüreğin her ne kadar kederle dolu olsa da güneşle aydınlanmış dağları kapatmayacak.

Mesela bu havalarda tek kalacaksın,kabul edecek kendi doğanı,saygı duyacaksın.Yüce bir ruhun olacak böyle havalarda,boyun eğmeyeceksin tutkularına...Tüm istasyonlardan kaçacak,sıcak bir odada soğuk bir gözyaşı dökeceksin. ''





 Deli Çocuğun Güncesi / Özgür Bacaksız

Bir solukta ve zevkle okunacak bir kitap. Eğer iyi bir okursanız ve varsa vaktiniz;birkaç saatte bitirip hayal kırıklığı yaşatmayan bir dost daha edineceksiniz...Okunulası kitaplardan bir tanesi diyerek iyi okumalar diliyorum :) Başarılı olduğuna inandığım bu genç yazarımıza siz de bir merhaba demelisiniz ;)

4 yorum:

  1. Bu benim Çok merak ettiğim bir kitap. Okuma listeme gönül rahatlığı ile katabilirim artik :)

    YanıtlaSil
  2. Kitabı daha önce hiç duymamıştım. yalnız alıntıda geçen "Modigliani"yide hiç dinlememişim ben :D

    YanıtlaSil
  3. hemen dinleyin ve en kısa zamanda okuyun o vakit,çok şey kaçırmış olmanızı istemem :) o müziklerin etkisinden kurtulamayacağınıza eminim...

    YanıtlaSil
  4. Okuduğum kitabı burda tesadüf eseri görmek... Mutlu oldum ☺ gerçekten çok beğenerek okumuştum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...